Language:

Sesa doporučuje:




 

 




 

 

Nejnovější příspěvky
v galerii:

 
 
 

 

Máš tu najeto celkem:

00001 km


 
 
 
Pokec  |  Draci  |  Vzkazy/dotazy  |  Inzeráty  |  Víkendovka  |  Muzea  |  Foto/Video Galerie  |  Odkazy  |  Fotoreportáže

Minulost - Babetta 50 typ 207

  [Historie]     [Popis]     [Schéma - schema]     [Katalog - typ 207.500]     [Návod - typ 207.50]


BABETTA 50 TYP 207

Motor     dvoudobý vzduch chlazený    Karburátor  
Počet válců 1   Karburátor Jikov 2909 DC
Obsah válců 49ccm Hlavní tryska 63
Vrtání 39mm Volnoběžná tryska 35
Zdvih    41mm     
Kompresní  poměr     1:6,5 Alternátor
Maximální výkon motoru 1,5k při 4500ot/mim Střídavý proud   6V
Nejvyšší rychlost 38km/hod Výkon alternátoru 31W
Prům. spotřeba paliva 1,7/100km Přední žárovka 15W
Obsah nádrže   3 litry/0,5rezerva Zadní žárovka 5W
Celková délka   1720mm Zapalovací svíčka Pal Super N7R
Šířka 625mm Vzdálenost elektrod 0,5mm
Výška 925mm
    Kola  
Maximální stoupání   25% Rozměr pneumatik 2,1/4x16
Váha stroje-bez paliva 51kg   Tlak v přední pneumatice 1,7atp
Váha stroje-s palivem 45 kg   Tlak v zadní pneumatice 2,0atp
Užitková váha 100kg      Rozměr ráfku 2,1/4x16
Maximální zatížení př. kola 52,5kg Počet drátů 36ks
Maximální zatížení zad. kola 98kg Délka drátu   160mm
Sekundární převod řetězem 12,7x3,3   97+1 článků Závit drátu    M3
Poměr převodu-sekundární 15/75 Průměr drátu   2,65
Převod na pedále řetězem 12,7x3,3   85+1 článků    
    Seřízení předstihu  
Čelisťové brzdy 85x20mm Bezdotykové zapalování ( ryska na rysku)
Maximální zdvih př. vidlice 60mm Předstih zážehu před  Hú 0,9-1,2mm
Maximální zdvih zd. vidlice 60mm    

 
Vygenerováno: 14:37:58 21.11.2024 CET | Vyrobil: SESA-team | Webmaster: Petr Malý | Počet dotazů: 17