Language:

Sesa doporučuje:




 

 




 

 

Nejnovější příspěvky
v galerii:

 
 
 

 

Máš tu najeto celkem:

00001 km


 
 
 
Pokec  |  Draci  |  Vzkazy/dotazy  |  Inzeráty  |  Víkendovka  |  Muzea  |  Foto/Video Galerie  |  Odkazy  |  Fotoreportáže

Minulost - Babetta 50 typ 210

  [Historie]     [Popis]     [Schéma - 210]     [Katalog - Vydáno 1997]     [Příručka - Vydáno 1988]     [Návod - typ 210.100]


BABETTA 50 TYP 210

Motor     dvoudobý  vzduch. chlazený  Karburátor
Počet válců 1   Karburátor Jikov 2912 DC
Obsah válců 49 ccm Hlavní tryska 63
Vrtání 39 mm Volnoběžná tryska 35
Zdvih    41mm
Kompresní  poměr     1:7,5 Alternátor
Maximální výkon motoru 1,75kw při 5000ot/mim Střídavý proud   6V
Nejvyšší rychlost 35-40 km/hod Výkon alternátoru 20W
Prům. spotřeba paliva 1,8/100 km Přední žárovka 15W
Obsah nádrže   4,2 litry/0,7rezerva Zadní žárovka 5W
Celková délka   1740 mm Zapalovací svíčka Pal Super N7R
Šířka 625 mm Vzdálenost elektrod 0,5mm
Výška 880 mm
Kola
Maximální stoupání   25% Rozměr pneumatik 1/4 x16
Váha stroje-bez paliva 51kg Tlak v přední pneumatice 2 atp
Váha stroje-s palivem 54 kg Tlak v zadní pneumatice 2,5 atp
Užitková váha 80 kg Rozměr ráfku 1/4x16
Maximální zatížení př. kola 52,5 kg Počet drátů 36 ks
Maximální zatížení zad. kola 98kg Délka drátu   160 mm
Sekundární převod řetězem 12,7x3,3 97+1 článků Závit drátu    M3
Poměr převodu-sekundární 15/75 Průměr drátu   2,65
Převod na pedále řetězem 85+1 článku 1:0,692
První převodový stupeň   1:24,4231 Seřízení předstihu  
Druhý převodový stupeň 1:13,7305 Bezdotykové zapalování ( ryska na rysku)
Šlapadlový převod 1:0,0504 Předstih zážehu před  Hú 1-1,5mm
Čelisťové brzdy 85x20 mm
Maximální zdvih př. vidlice 60 mm    
Maximální zdvih zd. vidlice 60 mm    

 
Vygenerováno: 11:01:13 23.11.2024 CET | Vyrobil: SESA-team | Webmaster: Petr Malý | Počet dotazů: 17