Language:

Sesa doporučuje:




 

 




 

 

Nejnovější příspěvky
v galerii:

 
 
 

 

Máš tu najeto celkem:

00003 km


 
 
 
Pokec  |  Draci  |  Vzkazy/dotazy  |  Inzeráty  |  Víkendovka  |  Muzea  |  Foto/Video Galerie  |  Odkazy  |  Fotoreportáže

Minulost - Stadion 50 typ 22

  [Historie]     [Popis]     [Schéma - Staďák 22]     [Katalog - Vydáno 1961]     [Příručka]


STADION 50 TYP 22

 

Motor dvoudobý vzduchem chlaz. Karburátor do čísla rámu 10.00
Počet válců 1 Karburátor Jikov 2912 M
Obsah válců 49,9ccm Hlavní tryska    45
Vrtání 38mm Karburátor od čísla rámu 10.001
Zdvih   44mm  Karburátor Jikov 2912 PS
Kompresní  poměr   1:7,5   Hlavní tryska   38    
Maximální výkon motoru 1,5k při 4750ot/mim Tryska volnoběhu 51
Maximální rychlost 60km/hodině    
    Magneto  
    Stejnosměrný proud 6V
Prům. spotř.  při 30km/hod 1,5litru/100km Výkon dynama 18W
Obsah nádrže 5,5 litru/1litr rezervy    Přední žárovka 15/15W
Výška motocyklu 1040mm   Zadní žárovka 3W
Délka motocyklu 640mm     Zapalovací svíčka Pal 14-7 RZ
Šířka motocyklu 1820mm Vzdálenost elektrod 0,5mm
   
Maximální stoupání 18% Kola  
Váha stroje-bez paliva 46kg Rozměr přední pneumatiky 2,25 x 23
Váha stroje-s palivem 51,6kg Rozměr zadní pneumatiky 2,25 x 23
Únosnost (užitková váha) 100kg Rozměr předního ráfku 2,0 x 23
Primární převod  řetězem ozubenými koly se šik. zuby Tlak v přední pneumatice 1,7atp
Sekundární převod řetězem 108 článku         Tlak v zadní pneumatice 2,0atp
Poměr převodu-primární 1:4,75(57/12 zubu) Počet drátů 36 ks
Poměr převodu-sekundární 1:2,92(35/12,13 zubů) Průměr drátu 198mm    
Poměr převodu-1. pře. stup. 1:4,75 (57/12)   Závit drátu M3
Poměr převodu-2. pře.stupeň 1:1 (přímý záběr)
Celkově převod 1.stupeň 1:27,90 Seřízení předstihu
Celkově převod 2.stupeň 1:13,88 Vzdálenost přerušovače 0.4mm  
Maximální zdvih pře.  vidlice přední 65 mm Předstih zážehu před  Hú 2,8-3,1
Maximální zdvih zad. vidlice zadní  70mm

 
Vygenerováno: 15:21:06 21.11.2024 CET | Vyrobil: SESA-team | Webmaster: Petr Malý | Počet dotazů: 17